onsdag 7 december 2011

Selamat Hari Natal

- Indonesien

Finns det nån annan som älskar den känslan av att vakna på morgonen och märka att det har kommit ennu mera snö?? Det gör jag, i går på natten börja det snöa stora mjuka snöflingor som var underbart vakra och nu på morgonen vakna jag av att det var ljust och inte mörkt i sovrummet, öppna gardinerna och var ser jag?? 10 cm snö! och en klar blå himmel, helt underbart. Dessutom är det inte kallare en -5 graderute.



Till lite mindre roliga saker så... jag var nu till läkaren igår och fick veckan ut sjukledig. Int så kul nu i börjen av December. Och så åkte Linda hem i går och missade den Norska vintern med bara några timmar. 
Men nu skall jag laga lite mat och så fara tillbaka och sova. Tänk er att nu är det bara 17 dagar till jul. Jag måst ennu köpa dom sista julklappana och snart måst man ju börja pakka för resan hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar