tisdag 13 december 2011

Kung His Hsin Nien bing Chu Shentan

- Mandarin

 Idag var det ju då altså lucia dagen och några av mina jätte snälla gulliga klasskopisar hadde baka lussekatter till alla i klassen. Där på efter middagen så var det just det som behövdes. Med 2 matta timmar som väntade. Sen när jag äfter dom här två helt underbara matte timmarna skulle gå hem så var det minusgrader och det regnade iskallt piss regn. Å jag skulle gå mina 1½ km hem. Och norrmän är antingen långsamma eller jätte dåliga på att ploga så alla vägar har et 5cm lager med glas bland is. I conversen var det inte det lättaste,o och jag hitta mig själv i vatten pölar flera gånger före jag kom hem.
Men nu sitter jag i ett mörkt rum med doft ljus,varm saft och myser med en Engelska novell som skall levereras i morgon.

Från Andre Wickströms blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar