lördag 16 juli 2011

16 juli

Idag efter jag for från Linda träffa jag underbara Titta, hade underbar tid <3 ´har sakna henne sjukt mycke, fick VÄRLDERS juvligaste topp av henne som han gort åt mig (sätter upp en bild på den senare) Senare blev det att fa till mommo och titta på handdukar, kärlhanddukar och sängkläder. Hittade massor med fina saker, så bra när människor ger sina saker så behöver man inte köpa allt som nytt. Hemma började packningen på riktigt nu, Allt som är "saker" är nu packat! eller jaaa... nästan allting. Var men mamma igår och köppte kaffekokare, mixer, hårfön och brödrost + alla möjliga saker man nu kan behöva (tyyp, allt mellan shampoo och wc-papper) Nu är det bara att packa ner kläderna och alla saker som jag skall ha med när jag far som hjälppis på konfirmationslägre och barnläger.



Ja försökte packa in min Liverpool anka... det gick såådäär, men nu e den i trckt förvar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar