måndag 27 juni 2011

pojkbaciller

Pratade med mina kusiner ålder 7 och 5 om pojk- och flickbaciller :) har int haft så roligt på länge! Pojken 5 år sku sen visa åt mig att han int va rädd för flickbaciller så han kom och gav mig en stor kram, och gick sedan och sätta sig tillbaka på sin stol där han satt en stund och funderare före han titta på mig och frågade
- Men Sara e int du rädd för pojkbaciller då???
De var ju uur gulligt! nej pojke lilla jag är inte rädd för pojkbaciller "mera". Skulle vara lite svårt att ha <3 och vara rädd för bacillerna... Hur skulle det se ut om jag skulle springa bort varje gång han skulle villa ha int kram?? Sedan fundera han lite och sa sen att
- Om man kramar mumier får man mumie baciller då ??? eller om man kramar ett skelet?? sen kom min andra kusin 7 år på att de går ju int...
Så de va dagens skratt stund de :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar