lördag 4 juni 2011

hejdå!

Trodde ALDRIG att jag skulle gråta när jag äntligen skulle komma ut ur den där betong högen, men... planena gick int så bra!! Jag tror inte det finns mera tårar i mig :) ÄLSKAR er alla, jag kommer aldrig att glömma er hoppas ni aldrig glömmer mig. Fattar inte ennu heller att allt är slut nu! vadå slut?? nu?? jag har inte fått vara där tillräckligt, bara en vecka till och jag skulle ha vari glad. Tack till alla för den är dagen, speciellt tack till Ellen, Danne, Miika, Linda, Selma och Jenny <3 ni har gort den här dagen en av dom bästa på länge :) jag kommer aldrig att glömma er.

tack jenny :)

Emma ville bara säga att jag int vet vad jag skulle ha gort utan dig dom här 3 åren :) Jag älskar dig <3

Tack till hela 9B för dom absolut bästa 3 åren i mitt hela liv! Tack Saga o Jassu <3 Älskar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar