onsdag 18 maj 2011

:)

- Det bästa i livet är att göra saker som andra säger att du inte klarar av-
Var till norge på veckoslute :D fick träffa min " nya familj" och se på min legenhet. Det va riktigt suuper fin. Hade väntat mig mycke mindre och mycke annorlundare på ngt sätt. Legenheter har 1 stort vardagsrum, kök, badrum och sovrum :) så 3 stycken kan komma och hälsa på i gången, 2 på sofforna och 1 i min säng :) LÅÅÅVA snäälla att ni tar er tid till er och kommer och titta på lilla mig. Ja behöver er såå mycket som ni aldri sku kunna tro.
Men NUUU har jag ett MEGAA problem... Mitt kemi projekt är spårlöst försvunnet... Kan inte hitta de någonstans... hade 10 powerpoint sidor klara... Så nu e de vell bara att börja från början... Har ingen större lust att göra det heller.
Jag har märkta att den frågan jag HAATAR mästa av allt är >> Vad skall du göra i framtiden? Hur kommer diun framtid att se ut?<< VA FAAN VET JAG!! Måst man altid ha en plan?? måst man alti veta vad man skall göra?? De vill jag i alla fall inte :)

" Sikta mot stjärnorna och nå trädtopparna!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar