måndag 6 maj 2013

I'm going on an adventure!

Vinkar sömnen hejdå! Kommer att måsta packa hela natten , fattar int att hur jag efter att ja bott 1 år i Norge och flera gånger flugit fram och till baka över vårt Norden fortfarande inte klarar av att packa min väska före det blir panik packning fram mot småtimmarna då hjälper det ju inte att vi måste vara på flygfältet redan kl 6 å flyget går 7.10. Nej fy ! Skärp dig sara!
Men i morgon blir det nya äventyr. Jag som är en helt totalt kontroll freak, som hatar att inte veta allt som kommer att hända och ha allt under kontroll och dessutom måste hålla i alla trådar, har liten panik pågång pågrund av just det ... Jag vet inget! Jag vet inte vart vi ska, ja vet inte vart vi skall bo! Jag vet inget! Å ja hatar känslan men ja hoppas nån har allt under kontroll:) mer uppdatering imorgon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar