onsdag 2 maj 2012

Forget how much it hurts and try again




Sori att ja int ha skrivi nu på nästan en vecka... Ja skriver nu i allafall om hela vappen/första maj.
På fredag for jag och pappa till Sverige för att shoppa. De viktigaste å största vi köpte va en ny cyskel, den gamla ha som sakt rulla sin sina gång. 



Så på kvällen for vi till Oslo, till några familje bekanta för att äta middag. Till Oslo körde vi i ös regn och tillbaka i kålsvart mörker. 




På lördan köpte jag den sötaste rese väskan nånsin, den är lit på 100 liter stor och har det här mönstret över hela. E den int underbar? 



Sedan på söndag gick vi först ut och gå och så tog vi en bil tur runt i grankomunen


Så va de så fint väder ute så ja måste ta en paus i städningen och lägga mig lite i solen , lite färg på kinderna fick jag. 





Nu sitter jag på Engelska timme (som varar heladagen), är så hungrig. Skriver en helt super random text om hur jag när jag gick på dagis ville bli en blomma när jag blev gammal. Och hela vägen genom lågstadie och högstadie hur jag hamna här i Norge me polis eller florist som dröm yrke. I morgon har vi tentamen i engelska.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar