tisdag 8 november 2011

when nothing goes right go left

Dagens bästa nyhet: Kaffe skyddar mot demens, artikeln säger att en måttlig mängd kaffe skyddar mot demens och alzheimer. Det negativa med saken e de att man måst va i medelåldern för att de ska värka...
En annan bra sak som jag hitt är att: Morgon kaffet ger färre deppiga kvinnor.
Så kaffe mostrar som dricker 5-6 koppar kaffe om dagen kommer att ha ca 20 % mindre risk att få stroke, levercanser och depression. E int de här en helt jätte bra sak att nån ha kommit på det här?


Så ja fort sätter att dricka kaffe!

Annors så e dagen helt bra, har varit på treningar från kl.8 och vi hade vurderings spel så det var riktigt roligt. Fast jag stor mäst i försvar. Treningar hadde vi också igår på kvällen då jag, sofie och kristin stod i försvar å vi gav varandra hjält namn, kristin blev cat women, sofie spider man och jag super man. Har int haft så roligt på länge på en trening, i alla fall höll vi på att skratta jätte mycket när sofie märker att hon int kan stoppa anfallarna med spindel nätet. Hur hon en försökte så gick det inte.
Nu skall jag fort sätta fokusera på mitt skol arbete. Vi har studie tid hela veckan den här veckan därför för att fotbolls folket har farit till Turkiet ( lyckans människor!) är så avundsjuk. Men vi kommer att fara med handbolls folket till Danmark på söndag så då kommer de troligt vis int att höras så mycket av mig, eller jag vet int ennu hur det är med internättet där.
Så nu tillbaka till mitt engelska projekt on Tennessee, börjar faktist se ganska bra ut, fast det ren nu är för långt och jag har ennu huuur mycket som hällst kvar att skriva.

ha en bra tisdag alla!

I took the step, sometimes i regret it, but then again i´m no quitter 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar